יום רביעי, 9 באפריל 2008

בעלי פטר רוט ז"ל:( והשיאים שלי :)



בעלי פטר רוט נפטר ביום שלישי במפתיע בגיל 57 בשנת 2006 , אחרי שלא התאושש מניתוח השתלת לב.
רוט, שהיה בצעירותו מתעמל מצטיין, היה חברי בעת האסון במינכן, ששם נרצח מאמני עמיצור שפירא ז"ל.
לאחר מכן הפך פטר לבעלי ולמאמני האישי עד פרישתי בשנת 1980.
פטר ליווה אותי כמאמני למשחקי אסיה ב 1974, שם זכיתי ב- 2 מדליות זהב, ושנה לאחר מכן באליפות אסיה, אז זכיתי בשתי מדליות זהב נוספות. פטר אף אימן אותי באולימפיאדת מונטריאול 1976,
בה הייתי הישראלית הראשונה בגמר אולימפי באתלטיקה, ב-100 מטר משוכות.
בשנים האחרונות עסק פטר רוט ז"ל בהפקות לטלוויזיה, עריכה ובימוי, ערך סרטי ספורט רבים והיה צלם הבית של אגוד האתלטיקה בכל התחרויות ובכל האליפויות.
מותו הפתאומי היכה בתדהמה אותי ואת ראשי איגוד האתלטיקה, חבריו, מאמנים, ספורטאים, פעילים, ושופטים.

איך הכרנו
הכרנו בפנימיית מכון וינגייט, שם למדנו. אני הייתי אז בת 18 ופטר בן 21.
בתחילה הוא חיזר אחריי בלי סוף, אבל לא ממש התרגשתי ממנו.
"פטר היה מספר שכשהוא ראה אותי קופצת בטלוויזיה, הוא אמר לאמא שלו שזאת תהיה אשתו.

הוא התלהב מהקפיצה שלי. הוא חשב שיש לי טכניקה מעולה" "הוא חיזר אחרי בלהט, אבל אני הייתי ילדה, וגם עמיצור לא התלהב שאצא עם בנים. הוא רצה שאהיה תחת השליטה שלו,
שרק אתאמן ושלא אהיה עסוקה ביחסים עם בנים.
אך קצת אחרי אולימפיאדת מינכן נישאתי ובשנת 1973 נולד בננו הבכור ירון.



אין תגובות: